Adres: ul. Wojska Polskiego 5A/12, I piętro, Księgowość
Tel: (89) 741 33 07, wew. 7, fax (89) 741 33 07, wew. 9
Główny Księgowy - Jadwiga Majcher
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Księgowy - Jolanta Basta
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Do zadań Działu Finansowo - Księgowego należy w szczególności:

  1. Prowadzenie rachunkowości budżetowej jednostki oraz obsługa księgowa programów, Projektów unijnych.
  2. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej w zakresie ewidencji wydatków i dochodów objętych planem finansowym.
  3. Sporządzanie miesięcznych, okresowych i rocznych sprawozdań finansowych.
  4. Obsługa finansowo - księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  5. Przygotowywanie materiałów dotyczących zmian w budżecie Ośrodka.
  6. Monitoring wykonania budżetu w odniesieniu do zasad gospodarki finansowej.
  7. Obsługa systemu bankowości elektronicznej w zakresie dokonywania płatności, pobierania wyciągów bankowych, eksportu i importu danych do i z systemu finansowo-księgowego, płacowego oraz systemu Obsługi świadczeń.
  8. Prowadzenie spraw związanych z obsługą kasy poprzez wykonywanie wszelkich operacji gotówkowych polegających na przyjmowaniu wpłat i dokonywaniu wypłat na podstawie dokumentów dotyczących obrotu pieniężnego zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi w Ośrodku.
  9. Naliczanie świadczeń należnych ze stosunku pracy oraz zawartych umów cywilno - prawnych.
  10. Obsługa zadań z zakresu ubezpieczeń społecznych pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno - prawnych.
  11. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno - prawnych.
  12. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach, zaświadczeń dla celów emerytalnych dla obecnych i byłych pracowników.
  13. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych.
  14. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia inwentaryzacji oraz współpraca z osobami przygotowującymi inwentaryzację
  15. Sporządzanie sprawozdań, informacji w zakresie mienia Ośrodka.
  16. Współpraca z jednostką nadrzędną w zakresie ubezpieczenia mienia.
  17. Rozliczanie należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, z tytułu opłat określonych przepisami ustawy o pomocy społecznej oraz z tytułu nienależnie pobranych świadczeń.
  18. Przygotowanie dokumentów związanych z odprowadzeniem uzyskanych dochodów do Urzędu Gminy.
  19. Sporządzanie sprawozdań w zakresie dochodów
  20. Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu VAT
  21. Sporządzanie miesięcznych deklaracji cząstkowych VAT 7 i przekazywanie ich do Urzędu Gminy Mrągowo

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. środa, 18, lipiec 2018 11:30 Administrator
Artykuł został zmieniony. środa, 18, lipiec 2018 11:31 Administrator
Artykuł został zmieniony. sobota, 07, wrzesień 2019 23:30 Administrator