Jeżeli jesteś mieszkańcem Gminy Mrągowo, masz wyznaczony termin i miejsce szczepienia przeciwko COVID-19 i jesteś:

  • osobą niepełnosprawną, tj. posiadającą aktualne orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znacznym o kodzie R lub N lub odpowiednio I grupę z w/w schorzeniami,
  • osobą mającą obiektywne i niemożliwe do przezwyciężenia we własnym zakresie trudności w samodzielnym dotarciu do najbliższego miejsca zamieszkania punktu szczepień 

 

Zadzwoń pod numer:

(89) 741 83 92 wew. 6

(infolinia funkcjonuje w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00)

 

Joanna Flakowska – Koordynator ds. organizacji transportu na szczepienia przeciw COVID-19
pacjentów niepełnosprawnych oraz mających trudności w dostępie do punktu szczepień z terenu Gminy Mrągowo

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie
ul. Wojska Polskiego 5A/12
11-700 Mrągowo
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Zapytanie ofertowe na zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych
pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie

o numerze: OK.261.2.2020 

 

Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie 
ul. Wojska Polskiego 5A/12
11 – 700 Mrągowo 
NIP 742 10 33 779

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym zapytaniem ofertowym jest wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (dalej „PPK”) dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszym zapytaniu oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz 1342 ze zm.) (dalej „Ustawa”).

 

Warunki zamówienia:

W ramach oferty Zamawiający wymaga od oferenta:

1. Złożenia szczegółowego zakresu usług oferowanych przez oferenta w ramach obsługi PPK, obejmujących co najmniej:

a. opracowanie w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu wdrożenia PPK i wdrożenie PPK,

b. opracowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej PPK zarówno dla pracowników jak i zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie edytowalnym),

c. zapewnienie wsparcia prawnego w tym zakresie interpretacji przepisów dotyczących PPK,

d. wyznaczenie koordynatora dla bieżącego wsparcia i kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących bieżącego funkcjonowania PPK u Zamawiającego,

e. zapewnienie i udostępnienie odpowiednich narzędzi, w tym umożliwiających komunikowanie się na odległość lub on-line (platformy internetowe, oprogramowania, itp.) dla bieżącej obsługi uczestników PPK ze strony Zamawiającego a także zapewnienie Zamawiającemu stałego wsparcia technicznego i organizacyjnego w zakresie obsługi i korzystania z tych narzędzi.

2. Przedłożenia wzoru umowy o zarządzani i prowadzenie PPK, spełniającej wymogi Ustawy.

3. Przedłożenia dokumentów potwierdzających doświadczenie oferenta w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi lub emerytalnymi – min. 3 lata.

4. Przedłożenia dokumentów potwierdzających średnioroczną stopę zwrotu osiąganą przez poszczególne fundusze emerytalne zarządzane przez oferenta.

5. Podania wysokości wynagrodzenia za zarządzanie funduszem inwestycyjnym, funduszem emerytalnym lub subfunduszem.

6. Wskazania zabezpieczenia środków zgromadzonych na kontach osobistych pracowników na wypadek upadku oferenta lub przejęcia go przez inny podmiot.

7. Określenia dodatkowych korzyści dla pracowników Zamawiającego.

8. Wskazania innych niż określone w pkt. 1 proponowanych przez siebie form wsparcia w procesie wdrożenia PPK.

 

Wymogi wobec podmiotów składających ofertę

1. Wykazanie, w oparciu o dokumenty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione przez oferenta, posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów przy czym warunek ten uznaje się za spełniony, jeżeli oferent wykaże, że posiada wpis do ewidencji PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju.

2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli oferent wykaże, że posiada doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 30 Pracowniczych Planów Kapitałowych.

3. Posiadanie kapitału własnego, a w przypadku zakładów ubezpieczeń – dopuszczonych środków własnych w wysokości co najmniej 25 mln PLN (w tym 10 mln PLN w środkach płynnych).

 

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:

1. Warunki zarządzania środkami gromadzonymi w PPK w tym wysokość wynagrodzenia oferenta za zarządzanie i prowadzenie PPK, wysokość innych kosztów i opłat związanych z zarządzaniem lub prowadzeniem PPK – waga 40 %

2. Efektywność w zarządzaniu aktywami (średnia stopa zwrotu w określonym przedziale czasowym) – waga 30 %

3. Posiadane doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi lub funduszami emerytalnymi – waga 30 % (największe doświadczenie spośród złożonych otrzymuje 30%, każdy rok mniej w stosunku do największego pomniejsza wagę o 1%)

 

Termin i miejsce składania ofert:

Oferenci proszeni są o złożenie ofert w terminie do dnia 13 stycznia 2021 r. do godz. 15.00 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie, ul. Wojska Polskiego 5A/12, 11 – 700 Mrągowo lub w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Ofertę pisemną należy sporządzić na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. Formularz wraz z załączonymi dokumentami należy podpisać i umieścić w zaadresowanej kopercie z dopiskiem: „Zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych”.

W przypadku ofert elektronicznych podpisany Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami należy zeskanować i wysłać na podany wyżej adres e-mail.

Oferty złożone po upływie terminu określonego do ich przyjmowania nie podlegają rozpatrzeniu.

Oferta powinna być ważna przez okres 90 dni od upływu terminu składania.

 

Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi 14 stycznia 2021 r. w siedzibie zamawiającego. Wybrany oferent zostanie powiadomiony indywidualnie w terminie do 18 stycznia.2021 r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert oraz unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Po złożeniu ofert i ich wstępnej analizie Zamawiający może przystąpić do negocjowania warunków z wybranym przez siebie oferentem lub oferentami lecz nie jest zobowiązany do przystąpienia do negocjacji lub zawarcia umowy z którymkolwiek z podmiotów, które złożyły ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie. Oferenci, których oferty nie zostaną wybrane nie będą uprawnieni do wystąpienia względem Zamawiającego z jakimikolwiek roszczeniami z tytułu złożenia oferty, w tym zwłaszcza z tytułu poniesionych w związku z tym kosztów.

 

Zapytanie ofertowe na zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych pracowników GOPS w Mrągowie (PDF)

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (docx)

 

UNIEWAŻNIENIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
nr OK.261.1.2020

dotyczącego wyboru instytucji zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie.

Plik do pobrania: http://gops.mragowo.pl/images/pdf/zarzadzenie_procedury_covid.pdf

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie
mgr Elżbieta Mierczak

 

Zapytanie ofertowe na zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie

o numerze: OK.261.1.2020 

 

Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie 
ul. Wojska Polskiego 5A/12
11 – 700 Mrągowo 
NIP 742 10 33 779

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym zapytaniem ofertowym jest wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (dalej „PPK”) dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszym zapytaniu oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz 1342 ze zm.) (dalej „Ustawa”).

 

Warunki zamówienia:

W ramach oferty Zamawiający wymaga od oferenta:

1. Złożenia szczegółowego zakresu usług oferowanych przez oferenta w ramach obsługi PPK, obejmujących co najmniej:

a. opracowanie w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu wdrożenia PPK i wdrożenie PPK,

b. opracowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej PPK zarówno dla pracowników jak i zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie edytowalnym),

c. zapewnienie wsparcia prawnego w tym zakresie interpretacji przepisów dotyczących PPK,

d. wyznaczenie koordynatora dla bieżącego wsparcia i kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących bieżącego funkcjonowania PPK u Zamawiającego,

e. zapewnienie i udostępnienie odpowiednich narzędzi, w tym umożliwiających komunikowanie się na odległość lub on-line (platformy internetowe, oprogramowania, itp.) dla bieżącej obsługi uczestników PPK ze strony Zamawiającego a także zapewnienie Zamawiającemu stałego wsparcia technicznego i organizacyjnego w zakresie obsługi i korzystania z tych narzędzi.

2. Przedłożenia wzoru umowy o zarządzani i prowadzenie PPK, spełniającej wymogi Ustawy.

3. Przedłożenia dokumentów potwierdzających doświadczenie oferenta w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi lub emerytalnymi – min. 3 lata.

4. Przedłożenia dokumentów potwierdzających średnioroczną stopę zwrotu osiąganą przez poszczególne fundusze emerytalne zarządzane przez oferenta.

5. Podania wysokości wynagrodzenia za zarządzanie funduszem inwestycyjnym, funduszem emerytalnym lub subfunduszem.

6. Wskazania zabezpieczenia środków zgromadzonych na kontach osobistych pracowników na wypadek upadku oferenta lub przejęcia go przez inny podmiot.

7. Określenia dodatkowych korzyści dla pracowników Zamawiającego.

8. Wskazania innych niż określone w pkt. 1 proponowanych przez siebie form wsparcia w procesie wdrożenia PPK.

Wymogi wobec podmiotów składających ofertę

1. Wykazanie, w oparciu o dokumenty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione przez oferenta, posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów przy czym warunek ten uznaje się za spełniony, jeżeli oferent wykaże, że posiada wpis do ewidencji PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju.

2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli oferent wykaże, że posiada doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 30 Pracowniczych Planów Kapitałowych.

3. Posiadanie kapitału własnego, a w przypadku zakładów ubezpieczeń – dopuszczonych środków własnych w wysokości co najmniej 25 mln PLN (w tym 10 mln PLN w środkach płynnych).

 

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:

1. Warunki zarządzania środkami gromadzonymi w PPK w tym wysokość wynagrodzenia oferenta za zarządzanie i prowadzenie PPK, wysokość innych kosztów i opłat związanych z zarządzaniem lub prowadzeniem PPK – waga 40 %

2. Efektywność w zarządzaniu aktywami (średnia stopa zwrotu w określonym przedziale czasowym) – waga 30 %

3. Posiadane doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi lub funduszami emerytalnymi – waga 30 % (największe doświadczenie spośród złożonych otrzymuje 30%, każdy rok mniej w stosunku do największego pomniejsza wagę o 1%)

 

Termin i miejsce składania ofert:

Oferenci proszeni są o złożenie ofert w terminie do dnia 28.12.2020 r. do godz. 12.00 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie, ul. Wojska Polskiego 5A/12, 11 – 700 Mrągowo lub w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Ofertę pisemną należy sporządzić na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. Formularz wraz z załączonymi dokumentami należy podpisać i umieścić w zaadresowanej kopercie z dopiskiem: „Zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych”.

W przypadku ofert elektronicznych podpisany Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami należy zeskanować i wysłać na podany wyżej adres e-mail.

Oferty złożone po upływie terminu określonego do ich przyjmowania nie podlegają rozpatrzeniu.

Oferta powinna być ważna przez okres 90 dni od upływu terminu składania.

 

Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi 29.12.2020 r. w siedzibie zamawiającego. Wybrany oferent zostanie powiadomiony indywidualnie w terminie do 30.12.2020 r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert oraz unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Po złożeniu ofert i ich wstępnej analizie Zamawiający może przystąpić do negocjowania warunków z wybranym przez siebie oferentem lub oferentami lecz nie jest zobowiązany do przystąpienia do negocjacji lub zawarcia umowy z którymkolwiek z podmiotów, które złożyły ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie. Oferenci, których oferty nie zostaną wybrane nie będą uprawnieni do wystąpienia względem Zamawiającego z jakimikolwiek roszczeniami z tytułu złożenia oferty, w tym zwłaszcza z tytułu poniesionych w związku z tym kosztów.

 

Zapytanie ofertowe na zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych pracowników GOPS w Mrągowie

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie informuje, że w miejscowości Młynowo 19 (budynek świetlicy), w dniach 2 – 4 września 2020 r. (środa-piątek) w godzinach 8:30 – 14:00 odbędzie się wydawanie bezpłatnej żywności dla mieszkańców gminy Mrągowo z Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 Podprogram 2019.

Osoby uprawnione proszone są o zgłoszenie się w wyznaczonym terminie po odbiór żywności.

Prosimy o przyniesienie toreb do zapakowania żywności!

Bezwzględnie należy zachować odległość od innych osób min. 2 m oraz przypominamy o obowiązku zasłaniania nosa i ust.

 

Ogłoszenie

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie poszukuje osoby na stanowisko:

PRACOWNIK SOCJALNY

Plik do pobrania: http://gops.mragowo.pl/images/pdf/ogloszenie_praca.pdf

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie
mgr Elżbieta Mierczak

 

 

Linki:

https://www.gov.pl/attachment/aef7f9f4-0706-4e53-960b-74a8f8865ce1

https://www.gov.pl/attachment/d9d7b208-f59e-4663-8041-099202474b8c

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie

ul.Wojska Polskiego 5A/12

11-700 Mrągowo

tel. 89 741 33 07

 

W sytuacjach kryzysowych:

psycholog: w piątek od godz. 9.00-13.00 tel. 660 739 028, dodatkowo infolinia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego czynna od godz. 9.00-21.00 tel. 730 822 320

prawnik: w czwartki od godziny 8.00-11.00 tel. 534 679 864

 

Numer alarmowy 112

W sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia wynikającego ze stosowania przemocy w rodzinie, w pierwszej kolejności należy skorzystać z numeru alarmowego 112 obsługiwanego przez operatorów Centrum Powiadamiania Ratunkowego, którzy otrzymane zgłoszenie niezwłocznie przekazują bezpośrednio dyżurnym jednostek organizacyjnych Policji właściwych miejscowo dla miejsca zdarzenia, pobytu osoby potrzebującej pomocy.

 

Aplikacja „Alarm 112”

W sytuacji braku możliwości nawiązania połączenia głosowego możliwym jest skorzystanie z uprzednio zainstalowanej bezpłatnej aplikacji, uruchomionej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji „Alarm 112”, która dostępna jest dla dwóch systemów operacyjnych: Android i iOS. Aplikacja pozwala między innymi na zgłoszenie zdarzenia alarmowego jeśli nie można wykonać połączenia głosowego. Pozwala również na dodanie adresów, pod którymi użytkownik najczęściej przebywa, takich jak dom, praca lub inne. Proces rejestracji wymaga wyrażenia zgody na dostęp do lokalizacji obsługiwanego urządzenia (telefonu), co umożliwi precyzyjne wskazanie miejsca zdarzenia z wykorzystaniem mapy.

 

Aplikacja „Moja Komenda”

Oprócz możliwości kontaktu z osobami obsługującymi telefon alarmowy 112, osoby dotknięte przemocą w rodzinie mogą kontaktować się telefonicznie z dyżurnymi jednostek organizacyjnych Policji właściwych ze względu na miejsce zamieszkania. Dzięki aplikacji mobilnej „Moja Komenda”, osoby dotknięte przemocą w rodzinie mogą uzyskać dostęp do bazy danych zawierającej informacje o wszystkich obiektach policyjnych dostępnych dla interesantów, a także dane kontaktowe ponad 8 tysięcy dzielnicowych z terenu kraju, którzy wyposażeni są w telefony komórkowe, a także posiadają indywidualne adresy poczty elektronicznej. Istnieje zatem możliwość nawiązania zarówno kontaktu telefonicznego jak też przesłania korespondencji e-mail do właściwego dzielnicowego.

 

Aplikacja „Twój Parasol”

Dla osób doświadczających przemocy w rodzinie lub będących jej świadkami dostępna jest bezpłatna aplikacja mobilna „Twój Parasol”, która stanowi praktyczne i skuteczne narzędzie umożliwiające uzyskanie wsparcia i niezbędnych informacji. Aplikacja umożliwia dostęp do bazy organizacji oferujących wsparcie, jednakże na chwilę obecną są to jedynie dane z terenu garnizonu stołecznego (rejon podległy Komendzie Stołecznej Policji). Aplikacja umożliwia m.in. dyskretny kontakt z wcześniej skonfigurowanym adresem e-mail, a także możliwość szybkiego wybrania telefonu alarmowego w nagłych przypadkach. Aplikacja jest dostępna na Google Play i Apple Store po wyszukaniu „Twój Parasol” lub za pomocą kodów QR.

 

Policyjny Telefon Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie

Dla osób chcących uzyskać fachową poradę możliwym jest także skorzystanie z Policyjnego Telefon Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie (tel. 800 120 226, czynny w dni robocze w godzinach 09:30-15:30) obsługiwanego przez policjantów z Biura Prewencji KGP.

 

KOMUNIKAT

DYREKTORA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W MRĄGOWIE

 

Informuję, że od dnia 1 czerwca 2020 r. wznawiamy bezpośrednią obsługę interesantów w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie.

Nadal najbezpieczniejszą i pożądaną formą kontaktu z pracownikami jest kontakt telefoniczny i mailowy. Zachęcamy Państwa do korzystania z tej możliwości załatwiania spraw urzędowych

telefon 89 741 33 07, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Po wejściu do ośrodka znajduje się skrzynka podawcza, w której można umieszczać pisma, podania, wnioski itp. bez konieczności wchodzenia do pomieszczeń.

W sprawach wymagających osobistego kontaktu z pracownikami uruchamiamy możliwość przebywania na terenie ośrodka, jednak przy zachowaniu wszystkich wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. Wobec powyższego na chwilę obecną zmuszeni jesteśmy wprowadzić pewne ograniczenia organizacyjne.

Bezpośrednia obsługa interesantów w siedzibie ośrodka będzie realizowana w następującym systemie:

PONIEDZIAŁEK: 8.00 – 15.00
WTOREK, PIĄTEK: 7.30 – 14.00
ŚRODA – CZWARTEK: są dniami pracy wewnętrznej, w tych dniach interesanci przyjmowani będą tylko w sprawach pilnych.

Wprowadzamy zasady bezpiecznego przebywania w pomieszczeniach ośrodka

Po wejściu do ośrodka należy zdezynfekować ręce

Każdy interesant zobowiązany jest do noszenia maseczki ochronnej zakrywającej usta oraz nos

Zaleca się stosowanie rękawiczek jednorazowych

W każdym pokoju jednorazowo może przebywać jeden interesant

Należy zachować dystans społeczny minimum 2 m.

Dyrektor
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Mrągowie
(-) Elżbieta Mierczak

 

 

 

 

OGŁOSZENIE

Uprzejmie informujemy, że projekt „STOP wykluczeniu! Od dziś ku integracji.”  realizowany jest przez Centrum Edukacyjne Technik Sp. z o. o. z siedzibą w Słupsku, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11. Włączenie społeczne, Działanie 01. "Aktywne włączenie, w tym z myślą o promowaniu równych szans oraz aktywnego uczestnictwa i zwiększaniu szans na zatrudnienie", Poddziałanie 11.01.01 Aktywizacja społeczna i zawodowa osób wykluczonych oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekty konkursowe.

Głównym celem projektu jest wzrost zdolności do zatrudnienia 60 niepracujących osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym ze względu na korzystanie ze świadczeń pomocy społecznej, lub kwalifikowanie się do otrzymania pomocy społecznej poprzez objęcie ich kompleksowym programem integracji społecznej i zawodowej, poprawę ich zdolności do zatrudnienia w zawodach zgodnych z zapotrzebowaniem lokalnego rynku pracy oraz włączenie społeczne w okresie 01.01.2020-28.02.2021

 

Zobacz informacje szczegółowe

 

 

INFORMACJA

W związku z koniecznością podjęcia działań związanych z rozpowszechnianiem się coronawirusa SARS-Cov-2, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie pełni dyżur telefoniczny w dni robocze w godzinach 15.15 – 19.00 w soboty, niedziele i święta w godzinach  7.30-19.00, w celu udzielania niezbędnych informacji osobom, które potrzebują pomocy pod nr tel.: 601 942 756, 669 662 424.

W pozostałych sprawach kontakt pod nr tel.: 89 741 33 07 w dni robocze w godzinach od 7.15 - 15.15

.