Adres: ul. Wojska Polskiego 5A/12, II piętro, pok. 4
Tel: (89) 741 33 07, wew. 0, fax (89) 741 33 07, wew. 9
Pracownik - Magdalena Romanowska
Do zadań Stanowiska ds. Organizacyjno - Kadrowych należy w szczególności prowadzenie spraw pracowniczych, organizacyjnych i kancelaryjnych w tym:
1. Sprawy kadrowe, w szczególności:
a) prognozowanie i planowanie zatrudnienia (rekrutacja, selekcja, dobór kadr),
b) angażowanie, zwalnianie, przeszeregowanie, wnioskowanie o wyróżnienia i odznaczenia, opiniowanie pracowników,
c) prowadzenie dokumentacji z zakresu udzielonych urlopów, zwolnień od pracy i delegacji,
d) prowadzenie akt osobowych pracowników,
e) kontrola przestrzegania ustalonego w Ośrodku czasu pracy i porządku,
f) statystyka i sprawozdawczość dotycząca spraw pracowniczych,
g) wnioski dotyczące przejścia pracowników na emeryturę lub rentę,
h) szkolenie, dokształcanie i doskonalenie zawodowe pracowników,
i) organizacja wewnątrzzakładowych szkoleń zawodowych,
j) praktyki zawodowe.
2. Sprawy organizacyjne, w szczególności:
a) opracowywanie projektów regulaminów i instrukcji,
b) opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych, poleceń służbowych Dyrektora Ośrodka, upoważnień, nadzór nad terminowością wykonania poleceń służbowych,
c) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta Gminy i uchwał Rady Gminy Mrągowo dotyczących działalności Ośrodka,
d) prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń,
e) prowadzenie ewidencji kontroli i protokołów pokontrolnych kontroli zewnętrznych,
f) zamawianie, prowadzenie rejestru i wydawanie pieczątek.
3. Prowadzenie kancelarii Ośrodka, w szczególności:
a) rejestracja i rozdział poczty przychodzącej i wychodzącej,
b) prowadzenie rejestru skarg ogólnych i wniosków,
4. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
5. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
6. Bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego
zakładania sprawi prowadzenia akt spraw.
7. Prowadzenie składnicy akt.