Adres: ul. Wojska Polskiego 5A/12, II piętro, pok. 8
Tel.: (89) 741 33 07, wew. 5, fax (89) 741 33 07, wew. 9 
Pracownik - Marzena Sawicka (Samodzielny Referent ds. Realizacji Świadczenia Wychowawczego)

 

Do zadań Stanowiska ds. administracyjnych należy w szczególności:

1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o Karcie Dużej Rodziny.

2. Prowadzenie składnicy akt w szczególności :

1) przyjmowanie dokumentacji aktowej przygotowanej przez pracowników zgodnie z instrukcją kancelaryjną i składowanie jej w pomieszczeniu przeznaczonym na składnicę,

2) prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwizowanej,

3) brakowanie dokumentacji niearchiwalnej

3. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu Funduszu Świadczeń Socjalnych

4. Bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw.

6. Prowadzenie spraw związanych z zamawianiem wykonania stempli, pieczęci.

7. Sporządzanie list wypłat świadczeń pomocy społecznej w oparciu o wydane decyzje administracyjne.

8. Wsparcie Działu Pomocy Społecznej w zakresie pracy administracyjnej.

9. Sporządzanie zapytań ofertowych do schronisk dla osób bezdomnych dotyczących kosztów pobytu w placówkach i przygotowywanie projektów umów i porozumień w sprawie ww. usług.

10. Wprowadzanie danych i informacji do centralnej ewidencji emisyjności budynków zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej emisyjności budynków dotyczących przyznanych świadczeń z pomocy społecznej lub innych form wsparcia finansowego ze środków publicznych w zakresie zasiłku celowego z przeznaczeniem na ogrzewanie , o którym mowa w art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej.